Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Sivas

Valilikler

T.C. Şarkışla Kaymakamlığı
T.C. Şarkışla Kaymakamlığı
T.C. Şarkışla Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Mevzuat Kurumsal Kimlik Şehitlerimiz İlçemizde Yaşayan Gazilerimiz Görev Yapmış Kaymakamlarımız
  • ŞARKIŞLA
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Kolluk Personeli İhbar / Şikayet Formu Hizmet Birimleri İlçemizdeki Dernekler Kamu Hizmet Standartları İnsan Hakları İlçe Etik Komisyonu
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
19
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
      • Hükümet Konağı
      • Kaymakamlık Logo
    • Şehitlerimiz
    • İlçemizde Yaşayan Gazilerimiz
    • Görev Yapmış Kaymakamlarımız
  • ŞARKIŞLA
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Kolluk Personeli İhbar / Şikayet Formu
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus Müdürlüğü
      • İlçe SYDV Başkanlığı
      • Şarkışla Köylere Hizmet Götürme Birliği
      • İlçe Kadastro Birimi
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • Şarkışla Sosyal Hizmet Merkezi Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Milli Emlak Şefliği
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
    • İlçemizdeki Dernekler
    • Kamu Hizmet Standartları
    • İnsan Hakları
    • İlçe Etik Komisyonu
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM

KHS Şarkışla Muhsin Yazıcıoğlu Yurt Müdürlüğü

S.N HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
ÖĞRENCİ İŞLERİ
1 GSB-KYK web sitesi üzerinden belirtilen tarihlerde üniversiteyi kazanan öğrencilerin başvurunun alınması
  • e-Devlet üzerinden form
15 Dakika
2 Sonuçların açıklanmasının ardından yurda geldikleri an itibariyle kayıtlarının yapılması
  • Öğrenci Belgesi
  • Adli Sicil Kaydı
  • İkametgah
  • 4 Adet fotoğraf
  • Nüfus Cüzdan fotokopisi
  • Kan grubu ve IBAN numarası
  • Yurt sonucunun bilgisini gösteren form
  • Öncelik Durumunu Gösterir Belge (Engellilik, Gazi şehit yakını vb.);
  • Yurt giriş çıkışlarında ve yemekhanede kullanılmak üzere parmak izi alımı
  • Bilgilerin GSBNETE işlenmesi
  • Ücretsiz Yurt İnternetinden faydalanmak için başvuru belgesi
Kişi başına 15 Dakika
3 Öğrencilerin eşyalarının alınıp güvenlik personeli eşliğinde velisiyle birlikte örnek odanın gezdirilmesi
  • Nüfus Cüzdanı
15 Dakika
4 İlçe Emniyet Müdürlüğüne kayıt yaptıran-sildiren öğrencilerin yazılı olarak bilgisinin verilmesi
  • İsim Listesi
10 Dakika
5 Öğrencilerin yurt Kimliklerinin basılması ve kaydını sildirdikten sonra imha komisyonu tarafından imha edilip listesinin İl Müdürlüğüne bildirilmesi
  • Yurt Kimliği
  • İmha Tutanağı
30 Dakika
6 Öğrenciye Ait Disiplin İşlemleri
  • Disiplin İşlemleriyle İlgili Formlar
15 Gün
7 Öğrencilerin yurt ücretlerine ait ilgili evrakların aylık olarak GSBNETTEN yapılması belgelerin İl Müdürlüğüne yazılı bildirmesi
  • Aylık İcmal raporu
  • Tahakkuk Raporu
  • İcmal Raporu
  • Geri Ödeme Raporu
30 Dakika
8 Kayıt silinmesi İşlemi
  • Öğrenci İlişik Kesme Formu 
10 Dakika
PERSONEL İŞLEMLERİ
1 Daimi İşçilerin puantajlarının hazırlanması
  • Puantaj Tablosu
40 Dakika
2 Güvenlik ve İklimlendirme Personellerinin Vardiya Çizelgelerinin Hazırlanması
  • Vardiya Nöbet Çizelgesi
15 Dakika
3 Çalışan Personelin (Müdür, İşçi, Memur) yıllık izinlerinin ayarlanması
  • İzin formu
30 Dakika
4 Sağlık Raporu alan personelin raporlarının üst yazı ile İl Müdürlüğüne bildirilmesi. Ayrıca hesaplarına yatan rapor ücret iade bedelinin İl müdürlüğü hesabına yatırılması dekontu ile birlikte üst yazı bildirilmesi
  • Dekont
  • Rapor
15 Dakika
5 İşe günlük gelip giden personelin günlük devam çizelgelerin hazırlanması ve kontrolü
  • Günlük devam çizelgesi
15 Dakika
6 Temizlik Personelinin günlük aylık haftalık yıllık çalışmalarına ait formların kontrolünün sağlanıp ilgili formların takibinin yapılması
  • Form
15 Dakika
7 Yurt açıldığında nöbet tutacak memurun nöbet çizelgesinin hazırlanması
  • Nöbet listesi
15 Dakika
8 Personelle ilgili evrakların muhafazası
  • Personel ile ilgili evraklar
10 Dakika
SATIN ALMA VE FATURA İŞLEMLERİ
1 Yurdumuzda ihtiyaç duyulan malzemenin tespit edilmesi. Satın alma aşamasında piyasa araştırmasının yapılarak esnafa teklif mektubunun dağıtılması ve İl Müdürlüğünden ödenek talep edilmesi
  • Ödenek Talep formu
  • Görevlendirme Yazısı
  • İhtiyaç Tutanağı
  • Teklif Mektupları
  • Doğrudan Temin Ödenek Yazısı
  • Fatura
1 Hafta
2 Müdürlüğümüzde tüketilen elektrik, su, doğalgaz faturalarının takibi, ilgili evrakların hazırlanıp İl Müdürlüğünce Ödeme yapılması için yazılı olarak bildirilmesi
  • Faturalar
15 Dakika
MALZEME İŞLEMLERİ
1 Yurdumuzda ihtiyaç duyulan malzemelerin İl Müdürlüğünden direk temin edilip girişlerinin KBS üzerine işlenmesi
  • İhtiyaç Talebi
  • Devir alma ya da Devretme TİFleri
15 Dakika
2 Yurdumuzda ihtiyaç duyulan tüketim malzemelerin tespiti ve karşılanması için Satın almacıyla ile birlikte işlemlerin yürütülmesi
  • İhtiyaç Talebi
  • Satın alma işleminde kullanılan belgeler
  • TİF
30 Dakika
3 Malzemenin ilgili personele zimmeti (KBS Sistemi Üzerinden)
  • KBS elektronik ortam
30 Dakika
KÜÇÜK İŞLETMELER
1 Günlük, haftalık, aylık yemekhaneye gelen ürünlerin kontörlünün sağlanıp diyetisyen ile birlikte ürünlerin son kullanma tarihleri, parti numaralarının kayıt altına alınması. Kantin ürünlerinin Etiketlerin faturalar ile kontorl edilip basılması ve öğrencinin göreceği şekilde yerleştirilmesi
  • Fatura
  • Etiket
30 Dakika
2 Günlük denetim haricinde ayrıca aylık olarak Ayda iki kez olmak üzere kantinin kantin komisyonu tarafından denetim sağlanması
  • Lokanta-Kantin denetleme Formu
20 Dakika
3 Ayda bir kez olmak üzere İl Müdürlüğünde görevli Şube Müdürü ve Diyetisyenler tarafından kantin işletmesinin denetlenmesi, eksiklerin tespit edilip rapor sunulması
  • Rapor
40 Dakika
4 Öğrencilerin yediği yemeklerin ücretinin aylık olarak GSBNET sistemi üzerinden denetlenip işleticinin ödeme yapması için fatura düzenlenip İl Müdürlüğüne Bildirilmesi
  • Fatura
  • Sistem Üzerinden alınan Rapor
  • Ücret Bordrosu
  • Dilekçe
30 Dakika
EĞİTİM İŞLERİ
1 Yurda kayıt yaptıran öğrencilerin ve velilerinin yurtla ilgili genel tanıtımın yapılması, sosyal kültürel faaliyetlerin bilgilendirmesi
  • Power Point Sunumu
15 Dakika
2 Eğitim dönemi başlangıcında Gelin Tanış olalım Faaliyeti kapsamında ilçemizin gezdirilmesi
  • Yerel Yönetimden destek alınarak karşılanacak araç desteği,
  • İkram desteği
1 Gün
3 Eğitim Dönemi Boyunca sosyal kültürel faaliyetlerin GSBNETe işlenmesi, öğrenciye duyurulması
  • Sosyal Medya (whatsapp, telegram, twitter, BİP vb.)
15 Dakika
4 Aylık olarak Yurt Müdürü ve memurların katılımıyla öğrencilerin istek ve şikayetlerinin yazılı olarak alınması
  • İlgili formlar
30 Dakika
ARŞİV İŞLEMLERİ
1
Yazılı olarak hazırlanan belgelerin yıl yıl düzenlenip klasörlenip saklanması.
Gerekli Bilgilerin elektronik ortama işlenmesi.
  • Klasör
10 Dakika
SİVİL SAVUNMA
1 Sivil Savunma Amiri tarafından sivil savunma planı hazırlanıp onaya sunulması
  • Sivil Savunma Planı
40 Dakika
2 Yangın deprem tatbikat ve eğitim planlamaları
  • Yazışmada gerekli evraklar
1 Saat
3 Yangın tüpleri kontrolü
  • Yangın dolumu ile ilgili evrak
30 Dakika
HİZMET ALIMLARI
1 İl Müdürlüğümüzün anlaştığı özel firmalarla aylık olarak düzenli asansör, jeneratör vb. bakımların sağlanması ve İl müdürlüğüne yazılı olarak sunulması
  • İlgili sözleşme, bakım onarım evrakları
10 Dakika
NÖBET İŞLEMLERİ
  Günlük nöbetçi memur tarafından hafta içi 17:00-08:00 hafta sonu 09:00-08:00 saatleri arasında Lokanta-Kantin ile ilgili denetleme formları tutulması, öğrenci izinleri kontrolü, parmak izi gün sonu raporu alınması, işeyiş düzeniyle ilgili işlem kontrolü, vardiya nöbet defterlerinin imzaları ve kontrolü
  • Parmak İzi Gün Sonu Raporu
  • Vardiya Defterleri
  • Kalite standartları Formları
Nöbette Belirtilen Saat Aralığı
 
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz. 
 
İlk Müracaat Yeri: Şarkışla Muhsin Yazıcıoğlu Yurt Müdürlüğü İkinci Müracaat Yeri: Kaymakamlık
İsim:   İsim:  
Unvan:   Unvan:  
Tel:
0 346 512 20 32
0 346 512 20 33
Tel: 0 346 512 10 04
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Mevzuat
  • Kamu Denetçiliği Kurumu
  • İlan Portalı
  • Terör Arananlar
Kayalıyokuş Mah. Cumhuriyet Cad. No: 1 Şarkışla Hükümet Konağı Şarkışla/SİVAS
+90 346 512 10 04
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız